lördag 17 april 2010

Än så länge lungt..

Kl är straxt före midnatt och jag har redan tråkigt. Leker lite med min webcam under tiden. Kollat på en film på tv. Druckigt tre koppar kaffe. Jag är hungrig som vanligt med har satt kl 01.00 som tidigaste tid för mat. Annars blir jag hungrig igen innan det är morgon.

Förra natten drack jag två stycken Burn (Red bull) och var oförskämt pigg hela natten. Tror jag hittat min nya drog! Gick därför till butiken igen idag för att stascha upp ett förråd av energidryck men då var dom slut, helskottas också. Men jag hittade en annan som heter Battery...låter lovande! Konstaterade samtidigt jag shoppade min nya drog att de säljer öl och cider i matbutikerna här i Norge. Ja alltså motsvarande vår mellan o starköl. Kunde samtidigt konstatera att med dom priserna är det ingen riskt att man blir alkoholist.

Jag lyckades med en liten löparrunda idag igen *stolt*. Längs med havet. Kunde ha varit bedårande vacker vy om det inte vore för alla tunga moln (askmoln) och en lämplig dos hagel. Väl tillbaka är det alltid också lika spännande att krypa in i duschen och se om man kommer ur den utan att ha duschdraperiet runtsnott hela kroppen. Bara det är ett gympass i sig.

Nä, dags att jobba lite...tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar