söndag 4 april 2010

The place to be

För några dagar sedan la jag upp en profil på en sån där dejtingsida. Det är tydligen så man träffar kärleken nuförtiden har jag fått höra. Jag tänkte bara frikostigt dela med mig utav några erbjudanden jag fått hittills, bl a detta:


"Jag är 91+, mycket vital för min ålder, viril och på alerten, en riktig gentleman.

Jag har nu bestämt mig för att träffa en ung och vacker kvinna, leva loppan med dig och min förmögenhet innan rullgardinen dras ned.

Mina intressen är resor, golf, slalom, disco och kampsporter samt sköna hemmakvällar med dig."

Va tror ni, ska jag satsa?

2 kommentarer:

  1. mohahaha, diggar 91"PLUS"! Är man 95 då eller? :-)

    SvaraRadera
  2. Jadu Spiro, det var ju just den detaljen jag kände en viss oro över...o kanske också det där med kampsport. Jag menar, det är ju inte jag alls intresserad av!

    SvaraRadera