torsdag 15 april 2010

3 gjorda, 10 kvar....

Det är med att dejta på nätet är då tråkigt. Hur orkar folk? Sitta o skriva, fråga samma frågor, få samma svar. Alla är ju så himla bra o käcka på nätet. Alla har 1000 fritidsintressen och har superduper präktiga barn och världens bästa jobb. Finns knappt några nackdelar. Möjligtvis att vintern varit lite väl kall o lite väl mycket snö, och nu längtar man efter våren. And so on....gääääsp....Jag som knappt har tålamod annars funkar ju inte i nätdejtingvärlden alls. Får lägga ner. Har ju ändå gett det sina nästan 2 veckor.

Nä fasiken, lite action nu vore inte dumt! Tyvärr sitter jag strandad i Ålesund dessvärre. All action får vänta i 10 dgr till är jag rädd. För här händer inte mycket. Surrat lite med en trevlig syrra inatt o hon tyckte absolut att jag ska komma hit och jobba igen, på sommaren, då e de grejt här i Ålesund. Och alla är snälla säger hon, lätt att få kontakt med folk. Fick tips om en pub som lär ska vara vida berömd. (Jaha, så sas det om Sundsvall också vill jag minnas...Riktigt så lätt brukar det inte vara när det kommer till kritan. ) Jag får se om jag får tillfälle att kolla in Ålesund sommartid, känna den där trevligheten på pulsen. Det vore ju nice med lite omväxling. Rastlös som man är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar