fredag 18 mars 2011

Dygn 12 av 17

Jag lovade min chef hemma i S-vall att jag kommer hem och jobbar i sommar. Hon blev överlycklig. Så det var dagens goda gärning. Vet inte om det är vad jag vill egentligen men nu blir det så. Får ta det lilla lugna på hemmaplan, sitta ute i trädgården, chilla på ngn uteservering, gå på gatufesten...såna grejer. Istället för att vara inkvarterad i ngt tillfälligt boende, jobba dubbelskift och 17 dagar på raken. Missar lyxen med mina lediga veckor dock.

Status f ö är att jag äter ibland men känner ingen hunger. Jobbar och jobbar och jobbar, träffar en och annan vän och sen jobbar och jobbar. Första lediga kvällen sen ankomst för 12 dgr sedan och hade tänkt mysa och kolla på tv så slocknade jag och sov i 2 timmar istället, priset blir förmodligen en fucked-up natt. Försöker se film men registrerar liksom ändå inte vad som sker där i TV rutan. Är så trött så jag orkar inte ens längta hem. Eller längta överhuvudtaget, eller tänka...

Nej, nu är man ingen Lara Croft...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar