onsdag 20 oktober 2010

Pick me, choose me, love me!

"Okay, here it is, your choice... it's simple, her or me, and I'm sure she is really great. But Derek, I love you, in a really, really big pretend to like your taste in music, let you eat the last piece of cheesecake, hold a radio over my head outside your window, unfortunate way that makes me hate you, love you. So pick me, choose me, love me....." Meredith Grey, Greys Anatomy

Alltså, snacka om desperat brud! Hur lågt får man sjunka?
Men ack så jävla vackert...Jag vill också ha en Mc Dreamy att stå o säga så till, jag kan också vara så fucked up desperat...Och allt jag säger ska sen bli dokumenterat och hamna på best-off citat listor all over the world.

/Jeanette
Jo jag vet att jag skriver på svengelska och att det för herr/fru Språkpolis förmodligen känns som att någon höll på att såga av deras högra arm...men, on the other hand, who gives a fuck! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar