fredag 29 oktober 2010

40 år och fortfarande naiv...

Nu ska jag berätta något som är bra att veta för alla som är singel och tjej. Ok, det kan vara så att det jag ska avslöja inte är en sådär jättesvår nöt att knäcka. Men är man jag så är man. Kanske kan jag räta ut ett och annat frågetecken ändå. Nåväl, så här är det:

När en karl/kille/grabb säger till dig att han behöver vara själv ett tag, kanske ta en liten titt på livet, hämta andan, förhoppningsvis i slutändan bli en bättre människa....så är det BULLSHIT. Japp. Dagen sanning. Om jag tillåter mig själv att översätta så betyder det egentligen : Jag vill vara singel så jag kan flörta och knulla runt och inte behöva rapportera in.

Ja, ja. Skratta ni. Jag vet, jag borde kunna sådan koder. Men jag är 40 (fast jag var faktiskt bara 39 när det samma sas till mig) och still fucking naiv och tror på allt som sägs till mig, ordagrant.

Så var det med den saken. Lärdom är icke att förakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar