lördag 14 november 2009

Semester hägrar!

"Jag vill vara ledig, ledig, ledig. Inte göra nånting, nånting, nånting..." Mange Schmit, sätter sig på hjärnan, hjärnan, hjärnan...

Men, jag ska vara ledig. Rena rama decemberledigheten. OJ vad mycket jag ska få gjort (???)! Jag intalar mig det, att jag ska kliva upp i rimlig tid på morgonen, inte sitta o äta frukost och facebooka 2 timmar heller...Så ser min plan ut. Sen tar det stopp...

Nä fan, jag blev tvingad att ta semester, tydligen har jag tagit ut 15 dagar för lite typ...Och inte ett ljud från Norge som ju var min ursprungliga semesterplan. Det är tydligen "roligt" på sykeplejerfronten just nu, alltså lugnt m a o. Inte så stor efterfrågan. Vilket jag inte fattar med tanke på deras problem med svinissjukan.

I år ska vi vara tillsammans och fira jul, a la famillia. Syrran, brorsan, alla barnen. Så jag får väl julpyssla så in åt h-vete då på min ledighet. Det blir ju första gången på många år. Hur var det man gjorde nu igen????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar